Pagina's

dinsdag 12 augustus 2014

Gehaakte golfdeken/Ripple Blanket

Voor de vriendin van mijn oudste zoon haakte ik een deken om lekker onder te kruipen op de bank. 
In Amerika noemen ze dat een Lapghan. Mooie naam vind ik.


Het grijze garen, Phildar Cotton3, heb ik nieuw gekocht. De andere kleuren komt uit mijn voorraad. o.a. Annell Cotton 8, Catania, Scheepjes Larra en 'oude' Durable katoen.

Ik blijf het Annell garen het prettigst haken. Helaas is hier in het Noorden geen winkel die het verkoopt. Gelukkig zijn er tegenwoordig webwinkels.



De kleuren zijn in het echt iets anders, de foto's zijn met een IPhone gemaakt en dat valt soms wat tegen.


Ik heb de uitleg van Attic 24 gebruikt. Ripple Blanket

Tot ziens,
Annemieke


PS; op de foto zie je een stukje van het fantastische uitzicht van ons vakantiehuisje

1 opmerking: