Pagina's

maandag 18 augustus 2014

Dear Jane af

Het vierkante binnenstuk van mijn geborduurde Dear Jane was al af in april. Maar ik bleef twijfelen of ik de punten ook zou gaan doen. Uiteindelijk besloten dat niet te doen.Vond sommige punten niet zo mooi.

Ik heb als achterkant een fleecedeken gebruikt. Ik weet weer waarom ik quilten 'vroeger' niet leuk vond. Simpel doorgeregen tussen de blokken door.


Mijn wederhelft houdt de deken even op voor de foto

Nog een paar foto's dichterbij



De uiteindelijke maat is 128 x 128 cm

Ik vond dit garen Annelino van Annell heel fijn om mee te borduren. Ookal is het eigenlijk breigaren. Nu ik een internetadres heb gevonden waar het te bestellen is ga ik het zeker vaker gebruiken voor borduurwerken.

Ik heb meen ik acht bollen van 220 meter gebruikt. 
Een stuk voordeliger dan borduurgaren.

Annemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten