Pagina's

maandag 1 juli 2013

Waar was ik de laatste weken?

Afgezien  van mijn Blue Monday's heb ik niet geblogd de laatste weken. Druk met van alles en geen tijd om foto's te maken.
 
Maar er is toch het een en ander uit mijn handen gekomen.



Onder het toeziend oog van poes Blossom heb ik met de hand een lekker zittende, maar saaie zwarte rok gepimpd. 

 









Niet zo heel duidelijke foto's helaas.
De kleuren op de 1e foto kloppen




Verder ben ik weer bij met de haakrol van Wieke van Keulen. Omdat ze van plan is 52 weken patronen te plaatsen moest ik een oplossing verzinnen. Mijn ecru garen is genoeg voor hooguit 36 weken. Gelukkig vond ik in mijn voorraad nog gelijksoortige katoen. Daarmee ga ik afwisselend stroken haken.
 
Patronen 23, 24 en 25 bestaan uit variaties met  halve stokjes. Dat is niet mijn favoriete steek. Tot overmaat van ramp bleek dat ik deze drie delen met een te kleine haaknaald gehaakt had. Leek nergens naar. Alles uitgehaald en opnieuw begonnen. Het garen bleek na het uithalen een stuk lastiger te haken. Braaf per patroon een aantal rijtjes gedaan. Patroon 26 lijkt me wel heel leuk om te doen, dus dat wordt weer een brede strook.
 
Tot de volgende keer
Annemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten