Pagina's

maandag 13 mei 2013

Weer terug; Een hond om je nek! Cicero

De laatste weken heb ik behalve mijn Blue Monday foto's weinig geschreven. Niet omdat ik een pauze had  ingelast maar omdat ik het heel erg druk had met andere zaken. De huur van een opslagruimte opgezegd en dus heel moeten uitzoeken, weggooien en opruimen en  daarnaast flink wat spullen gemaakt voor de markten en fairs die gaan komen.

Een van de dingen die ik de afgelopen weken heb gemaakt is een hondensjaal.












 

Deze foto kreeg ik gemaild

Zijn naam is Cicero en hij is een Novia Scotia Duck Tolling Retriever. Even googelen leverde nog een (beetje onduidelijke) foto van hem op. Cicero zit links.


Je kunt aan deze foto's al zien dat het moeilijk is te bepalen wat voor kleur ik moest kiezen. Maar na flink zoeken is het gelukt.

Dit is de sjaal geworden:


Tot de volgende keer, Annemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten