Pagina's

vrijdag 19 april 2013

Huswif 3

Ik heb de laatste tijd lekker gewerkt aan mijn Huswifbook. Had even genoeg van haken en breien. Het is bijna af. Ik ben er achter gekomen dat ik het heel leuk vind om met de hand dingen te naaien. Kruissteken uittellen ging moeizaam. Ik heb van alles geprobeerd; zonder bril, met leesbril, met loep (daar werd ik 'wagenziek' van). Uiteindelijk bleek zonder bril pal voor het raam het best te werken.

Dit zijn de acht pagina's, in willekeurige volgorde.


Alle gebruikte stofjes, bandjes, knoopjes etc. had ik 'nog ergens liggen'.
De hertjes heb ik ooit zelf geborduurd. Het vogeltjesspeldenkussentje is gemaakt van een door mijn oma Van den Hazel geborduurd schilderijtje. Net zoals het  gehaakte kantje linksboven.
Het geruite stofje was een gordijntje van onze poppenkast.
De pagina met de liniaal is nog wat kaal. Daar komt nog mijn monogram. Daar broed ik nog op omdat ik het liefst ook mijn tussenvoegsels wil gebruiken.
Dat wordt dus zelf ontwerpen ben ik bang.
Ik heb de smaak te pakken en ga binnenkort in ieder geval ook een mapje voor mijn korte breinaalden maken.
Tot de volgende keer,
Annemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten