Pagina's

maandag 18 februari 2013

Handwerkbeurs Zwolle

Vorige week donderdag ben ik naar de Handwerkbeurs geweest. (Dit jaar was de beurs voor het eerst op donderdag open)
Het beviel me prima. Ik was er om 12.30 uur, kon letterlijk voor de ingang parkeren en heb alles goed kunnen bekijken omdat het niet zo heel druk was.
 
Mijn buit wordt geinspecteerd door Blossom
 
 


Vooral het lila Schoppelwolletje voor de oortjes van Suusje de muis was erg favoriet. Suusje staat in het boek 'Ik vind je lief' van Annita Wildschut. Ik ben grote fan van haar patronen. Natuurlijk heb ik ook haar nieuwste gekocht; Kikker, ik verheug me er nu al op om die te gaan breien maar eerst deze week Suusje afmaken, verder haken aan de haakrol van Wieke en heel veel leuke dingen doen met Neefje M die bij ons logeert.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten