Pagina's

woensdag 27 februari 2013

Eerst wat dingen afmaken ........

Gisteren heb ik verf gekocht om onze donkere vitrinekast op te knappen. Natuurlijk popelde ik om aan de slag te gaan maar ik moest van mezelf eerst mijn werkkast opruimen en een paar dingen afmaken. De laatste dagen ben ik met te veel dingen tegelijk bezig geweest. Overal lagen projectjes die bijna af waren. Ik ben heel braaf aan de slag gegaan en dat voelt heel lekker.
 
Dit is wat ik heb afgemaakt:
 
deel 8 van de de haakrol van Wieke
De "loops", het ging niet meteen goed, vooral de rij vasten na een "loopsrij" vond ik lastig. Maar na enig uithalen en proberen is het gelukt.
 
 
Suusje uit het boek "Ik vind je lief" van Annita Wildschut
Ik kon geen zwarte kraaltjes vinden dus heb ik de oogjes maar geborduurd.
 
 
Een schaapje voor een mobile
Barman Han van het café waar ik elke zondagavond brei heeft een dochtertje gekregen. Alle dames van de Stitch 'n Bitch groep Groningen I breien een beestje voor een mobile om cadeau te geven.
 
 
En de voorjaarskip die Wieke van Keulen vorige week op haar blog had staan. Via de mail heb ik het patroon gekregen.
Nu ik zo goed bezig ben geweest ;-)  mag ik aan het schilderen beginnen
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten