Pagina's

woensdag 16 januari 2013

Tilda pop maar dan gehaakt

Drie jaar geleden liep ik licht kwijlend over de stoffen- en wolafdeling van Karstadt in Hamburg (waarom hebben we zo iets niet in Groningen)
toen ik op een grote tafel met heel veel Tilda's stuitte.
 Nog nooit van gehoord maar er bleken al diverse boeken van te bestaan en heel veel stofjes en frutseltjes. 

Ik rilde lichtelijk van de lieve, zoete pastelkleurtjes maar de Tilda pop zelf vond ik wel leuk. Ik ben gek op lange lijzen. Helaas was alles nogal prijzig en heb het van me af gezet.

Afgelopen najaar kwam ik via via op het blog  www.mijneigenplekkie.blogspot.nl  terecht. 
Angeline had een Tilda pop gehaakt en het patroon op haar blog gezet.
Restjes katoen en wol heb ik genoeg, tijd wat minder maar nieuwjaarsdag ben ik dan toch maar begonnen.



Het patroon is heel duidelijk en makkelijk 
te volgen.

Echt voor herhaling vatbaar.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Annemieke,

    Ik heb net een blogbericht geplaatst,maar over een paar dagen ga ik jou Tilda als apart blogbericht plaatsen met de link naar je blog,valt het meer op als bij de rest(waar ze uiteraard ook met link naar je blog bij komt te staan).Ik ben n.l momenteel voor een swap aan het haken tussen mijn chronisch tijdgebrek door en dat mag ik nog niet bloggen...dus niet veel te plaatsen dan,ha,ha...maar jij kan wel wat promotie gebruiken voor wat volgers want jou blog is ECHT heel erg leuk!Je maakt leuke dingen,dus blog lekker door en de volgers komen vanzelf!!!Ik ben in elk geval je 2de volger!Super blog heb je!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Ik kom hier terecht via pinterest waar Angeline je prachtige Tilda heeft gepind. Ik ga je ook volgen, want het ziet er allemaal heel leuk en vrolijk uit.

    Groetjes,
    Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze is prachtig ♥♥♥ inmiddels staan er al heel wat tilda's van her en der bij angeline te bewonderen en ik neus nu een beetje op je site.....en dat is ook erg leuk allemaal

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tilda poppen. Jammer dat ik het patroon niet kan vinden.
    Gr. g.

    BeantwoordenVerwijderen