Pagina's

maandag 21 mei 2012

Poppenbreien met Arne & Carlos

Morgen verschijnt als het goed is de Nederlandse vertaling van het poppenboek van Arne & Carlos.
Ik kon er niet op wachten en heb in februari de Noorse versie
besteld via internet.
Best spannend als je geen Noors kunt lezen, maar met wat gezond verstand is het gelukt.
Binnen een week had ik het  boek in huis.



Natuurlijk ben ik toen meteen begonnen met breien.
niet met wol omdat ik daar overgevoelig voor ben, maar met mooie katoen.

Als hulp heb ik de woordenlijst van Drops gebruikt
\

te vinden op de site van Drops www.garnstudio.com 

En dit is ze; ik heb haar Lizzy genoemd.
Ik was tegelijker tijd Jane Austen jurken aan het naaien en had ter inspiratie maar weer eens naar Pride and Prejudice gekeken ;-), vandaar.


1 opmerking: